POLITYKA PRYWATNOŚCI INFOROFFICE
Polityka skierowana jest do użytkowników serwisu internetowego
https://inforoffice.pl/. W Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych użytkowników serwisu, które są gromadzone bezpośrednio od nich lub za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii.
Administrator danych i kontakt do niego.
Administratorem danych gromadzonych w związku z korzystaniem z Serwisu jest Inforoffice z siedzibą ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa tel. 22 479 57 74, e-mail
kontakt@inforoffice.pl. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych, lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail:
iod@inforoffice.pl.
Hosting
Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: nazwa.pl.
Zakres zbieranych danych.
- Serwis umożliwia Pani/u kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie mu Pani/a danych identyfikacyjnych, kontaktowych, a także związanych z treścią wiadomości.
- Administrator gromadzi dane związane z Pani/a aktywnością, jak na przykład czas spędzony na stronie, wyszukiwane frazy, liczba wyświetlonych podstron, data i źródło wizyty.
Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Dane osobowe przechowywane w bazie danych są zaszyfrowane w taki sposób, że jedynie Operator posiadający klucz może je odczytać. Dzięki temu dane są chronione na wypadek kradzieży bazy danych z serwera.
- Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
- W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
Źródło danych.
- Jeżeli kontaktowała się Pani/Pan z Administratorem, dane zostały udostępnione nam bezpośrednio od Pani/a.
- Jeżeli Pani/a dane zostały przekazane w związku z załatwianą sprawą przez osobę, która tę sprawę skierowała do Administratora, to źródłem danych jest ta osoba. W takim wypadku Administrator otrzymuje dane identyfikacyjne, adresowe i związane ze sprawą, jak opis sprawy.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
Pani/a dane mogą być przetwarzane w celu:
- analizy ruchu sieciowego, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz dostosowywania treści do potrzeb użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- udzielania odpowiedzi na zadane pytania, przekazania zamówionej oferty i prowadzenia korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie Pani/a zgody i prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest realizowanie żądań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO).
Prawo do wycofania zgody.
Zgodę na przetwarzanie danych kontaktowych może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie kontaktując się z Administratorem. Wycofanie zgody może utrudnić lub uniemożliwić kontakt z Panią/em.
Obowiązek lub dobrowolność podania danych
- Podanie danych przez Panią/a w celach związanych z obsługą sprawy jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie może utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie sprawy.
- Podanie danych niezbędnych do analizy statycznej użytkowników Serwisu jest dobrowolne. Może Pan/i skorzystać z tzw. trybu incognito w celu przeglądania strony bez udostępniania Administratorowi informacji o Pani/a wizycie w Serwisie. Korzystanie z trybu incognito, a zatem niepodanie danych, nie ma wpływu na możliwość korzystania z Serwisu.
Uprawnienia wynikające z RODO w zakresie przetwarzanych danych
Ma Pani/Pan prawo:
* żądać od Administratora wglądu do Pani/a danych, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
* żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO) – w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
* żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO);
* żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) – np. gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe – może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych);
* wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane mogą być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym, dostawcy hostingu, serwera poczty, kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym.
Czas przechowywania danych
Pani/a dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia sprawy, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń stron związanych z jej realizacją.
Dane związane z analizą ruchu sieciowego gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii mogą być przechowywane do momentu wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki cookie nigdy nie wygasają, w związku z tym czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analiza danych historycznych związanych z ruchem na stronie.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Serwis w ramach wymienionych powyżej celów, może wykorzystywać następujące narzędzia dostarczane przez zewnętrznych dostawców, którzy są jednocześnie odbiorcami informacji z plików cookies użytkowników serwisu:
- Google Analytics, którego dostawcą jest Google Ireland Limited (Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Grand Canal Dock, Dublin 4, D04 V4X7, Irlandia). Google Analytics to internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW. Więcej na temat tego, jak Google wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji swoich partnerów dowiesz z regulaminu Google Analytics: https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/pl/
- Google Ads, którego dostawcą jest Google Ireland Limited (Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Grand Canal Dock, Dublin 4, D04 V4X7, Irlandia). Google Ads to serwis reklamowy Google umożliwiający wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, sprzedawane w modelu CPC i CPM. Więcej na temat tego, jak Google wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji swoich partnerów dowiesz z regulaminu Google Ads: https://policies.google.com/technologies/partner-sites
- Meta Ads, którego dostawcą jest Meta Platforms Ireland Limited (Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4 Irlandia). Meta Ads to system reklamowy, który umożliwia reklamowanie się jednocześnie na platformie Meta (Facebook, Instagramie, Messengerze) oraz Audience Network. Więcej na temat tego, jak Meta wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji swoich partnerów dowiesz z regulaminu Meta Ads: https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=data_policy_redirect&entry=0
- Adform, którego dostawcą jest Adform A/S (Silkegade 3B, ST. & 1., 1113 Kopenhaga, Dania). Adform jest narzędziem umożliwiającym wyświetlanie reklam cyfrowych na urządzeniach podłączonych do Internetu. Więcej na temat tego, jak Adform wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji swoich partnerów dowiesz z regulaminu Adform: https://site.adform.com/privacy-center/platform-privacy/product-and-services-privacy-policy/
- Microsoft Ads, którego dostawcą jest Microsoft Ireland Operations Limited (One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin, Irlandia 18, D18 P521). Microsoft Ads to narzędzie reklamowe, które zapewnia płatne reklamy za kliknięcie w wyszukiwarkach internetowych, a także w innych witrynach internetowych, aplikacjach mobilnych oraz filmach. Więcej na temat tego, jak Microsoft wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji swoich partnerów dowiesz z regulaminu Microsoft Ads: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement
- LinkedIn Ads, którego dostawcą jest Linkedin Ireland Unlimited Company (Wilton Place,Dublin 2, Irlandia). Linkedin Ads to narzędzie umożliwiające kierowanie reklam do użytkowników serwisu Linkedin. Więcej na temat tego, jak Linkiedin wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji swoich partnerów dowiesz z regulaminu Linkiedin Ads: https://www.linkedin.com/legal/ads-policy
Wykorzystywanie plików cookies oraz podobnych technologii
Serwis umożliwia gromadzenie informacji o użytkowniku za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii, których korzystanie najczęściej wiąże się z zainstalowaniem tego narzędzia na urządzeniu użytkownika (komputer, smartfon, itd.). Wykorzystuje się te informacje do zapamiętywania decyzji użytkownika (wybór czcionki, kontrastu, akceptacja polityki), utrzymania sesji użytkownika (np. po zalogowaniu), zapamiętania hasła (za zgodą), gromadzenia informacji o urządzeniu użytkownika oraz jego wizycie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, ale także analizy wizyt i dostosowania treści.
Informacje pozyskane za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii nie są łączone z innymi danymi użytkowników Serwisu, nie służą też do ich identyfikacji przez Administratora.
Użytkownik ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą tylko i wyłącznie te, które są niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Domyślnie większość przeglądarek dopuszcza stosowanie wszystkich cookies, jednak użytkownik ma możliwość zmiany tych ustawień w dowolnym momencie, może także usunąć zainstalowane już pliki cookies. Każda z przeglądarek umożliwia takie działanie poprzez jedną z dostępnych w ustawieniach lub preferencjach opcji.
Użytkownik ma także możliwość korzystać ze strony w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o jego wizycie.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę na ich wykorzystanie do określonych powyżej celów. Administrator nie wykorzystuje uzyskanych informacji do celów marketingowych.